Aston Martin Vulcan AMR Pro a primit recent un upgrade

Aston Martin Vulcan AMR Pro a primit recent un upgrade

Retromobil Fest 2017 s-a desfasurat pe autodromul Academia Titi Aur
Rusia construiește autostrada Inelară a Mării Negre care va trece prin Romania
Norman Dewis sef de teste la JAGUAR s-a stins din viata la 98 de ani
Volkswagen a falsificat norma de poluare cu ajutorul unui soft
Donald Trump ameninta Toyota pe Twitter

Aston Martin Vulcan AMR Pro – a primit un upgrade de catre divizia de performanta a brandului premium britanic AMR

Aston Martin Vulcan AMR Pro primind acest upgrade  s-a dorit o imbunatatire a aerodinamicii, o balanta aerodinamica optimizata plus de asta reducerea raportului transmisiei (pentru a genera acceleratii puternice).

Un hypercar de 820CP care s-a produs intr-o editie limitata, numai 24 de autovehicule si livrata clientilor inca din 2016. Masina a fost proiectata sa depaseasca masinile de curse, pe vestitul circuit Le Mans. Proprietarii au primit cursuri de instruire pe cele mai mari circuite de F1 din lume, de la echipa de piloti Aston Martin printre care si pilotul castigator de trei ori Le Mans, Darren Turner.

Cresterea stabilitatii odata cu forta de apasare

Astfel incepand cu partea din fata AMR a montat niste aripioare care dirijeaza fluxul de aer si imbunatatesc stabilitatea masinii. Mai vedem un spoiler asemanator unei guri uriase, semnatura tipic Aston Martin. Aceste imbunatatiri evita “ridicarea” caroseriei, lucru nedorit de nici un pilot, mai ales cand platesti 2.3 milioane $.
Modificarile caroseriei sunt notabile in partea din spate. Observam acelasi spoiler urias dublat de data asta, unde s-a adaugat o “clapa Gurney” de 20 de mm, dotata la capete cu alte clape de aerodinamica. Rolul lor este de a apasa pe caroserie, pentru o stabilitate crescuta.

Rezultatul acestor schimbari a fost de 408kg forta de apasare, pornind de la 321kg. Sa intelegeti ce au realizat specialistii AMR, putem face o comparatie cu castigatorul de la Le Mans 2017 – Aston Martin Vantage GTE care a generat 317kg.

Inginerii AMR au reusit sa imbunatateasca si balanta aerodinamica, aducand centrul de presiune spre mijlocul masinii(rezultatul este  47/53 in favoarea spatelui, spre deosebire de 41.5/58.5 inainte). Ce inseamna asta?! Se imbunatateste tractiunea iar directia raspunde mai precis.

Primele masini Aston Martin Vulcan AMR Pro au fost deja modificate, facandu-si debutul la evenimentul desfasurat recent Goodwood Festival of Speed.

Sursa: astonmartin.com

COMMENTS

DISQUS: 0