Bmw M135i un hatchback perfect echilibrat

Bmw M135i un hatchback perfect echilibrat

Suzuki Swift Sport aspect exterior rafinat
Citroen C4 Cactus surprinde prin forma caroseriei neconventionala
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Ford Fiesta ST 1.6 Ecoboost cu 182cp
Peugeot 208 GTi un hot hatchback

Bmw M135i vine cu un facelift mult asteptat, trendul a fost asemanator celorlalte serii ale constructorului bavarez

Bmw M135i lansat in 2011 si apoi in 2015 facelift-ul, un hatchback perfect echilibrat care atunci cand te urci la volanul lui, cu siguranta vei avea emotii.
Volkswagen GTI SAU R32, Audi S3 si Mercedes A45 AMG au motoare construite in V. Bmw a ales sa puna sub capota un motor turbo de 3L(2979cm3)/ 6 cillindri in linie/4 supape pe cilindru/ 322cp/450Nm si viteza maxima 250 km/h. Puterea se transmite rotilor din spate, prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu 6 rapoarte, cu performanta limitata electronic.
Puteti opta si pentru o versiune de cutie automata Steptronic cu 8 trepte si tractiune pe toate rotile.
In varianta cu cutie manuala Bmw M135i este o bomba pe sosea, face suta in 5.1 sec..Numai supermasinile coboara sub pragul de 5 sec. iar M135i o face in 4.9 sec., in varianta cu cutie automata Steptronic.

Bmw M135iSeria 1 este un seria 2 dar mai mic, ele fiind rude apropiate

Ceea ce inseamna ca folosesc tractiunea pe spate, motoare amplasate longitudinal, acelasi sistem de amortizare cat si prezenta aluminiului la caroserie.
Bmw M135i vine standard cu jante pe 18 inch si cu anvelope pe fata 225/40/18 si 245/35/18 pe spate. Directia este electromecanica si a fost facuta sa fie sensibil mai usoara decat la surorile serii 5 si 6. Directie care face sa simti masina extrem de agila in curbe.
Fiind o masina cu ampatament scurt ii place foarte mult sa se roteasca. Foarte curios, este ca dupa ce ii dezactivati sistemul de control al stabilitatii, aceasta trece automat in modul confort.
Sistemul de franare cu discuri cu diametrul marit, cu 6 pistonase pe fata si 4 pistonase pe spate.

Aspectul exterior a fost si el usor modificat

In partea fata avem farurile redesenate, grile de captare si dirijare a fluxului de aer catre partile ce necesita o racire. In partea din spate ne place sistemul de inchidere al hayonului asemanator celor de la Volkswagen. Blocurile optice vin standard cu tehnologie LED, acestea prelungindu-se pe hayon dand o nota de sportivitate si masivitate.
Datorita spatiului ocupat de cardan, locurile din spate sufera la acest capitol. Volkswagen Golf GTI, este mult mai generos. Plus de asta, forma caroseriei nu permite ocupantilor locurilor din spate sa stea comod, mai ales daca depasesc 1,85 inaltime.

5.0
OVERALL SCORE
EXTERIOR
INTERIOR
MOTORIZARE
PRET
1 user vote x 5.0

COMMENTS

DISQUS: 0