Porsche Mission-e prima lor masina in totalitate electrica isi incarca bateriile din 2020

Porsche Mission-e prima lor masina in totalitate electrica isi incarca bateriile din 2020

Porsche nu se ambitioneaza sa pastreze un trend conservator
Budd-e un concept car by Volkswagen care: gandeste, invata si ne intelege
Iata cum va arata noul model crossover Dacia Lodgy
Jaguar i-Pace concept car va intra in productie din 2018
Mercedes-Benz Ener-G-Force Concept inlocuieste in 2025 renumitul G-Class

Nu mai este mult si o sa putem vedea Porsche Mission-e pe strazile din Europa

Porsche Mission-e a fost dezvaluit pentru prima data la salonul auto de la Frankfurt in 2015. Mai multe detalii am primit acum, la salonul auto de la Paris unde deja s-a anuntat o lansare in jurul lui 2020.
Presedintele CEO Porsche Oliver Blum a declarat ca in viitorul apropiat nu exista un proiect cu o versiune complet autonoma. Clientii Porsche trebuie sa aiba in continuare placerea de a conduce o masina sport. Acesta a mai declarat ca tehnologia autonoma, o sa fie introdusa pe viitoarele modele dar lasa in mare parte ca soferul sa poata lua deciziile in locul masinii.

Germanii sunt obsedati de forma caroseriei si astfel s-a mentinut in continuare renumita lor arhitectura DNA . Porsche Mission-e a preluat ceva de la Porsche anii ’70 si de la modelul de curse hibrid Porsche 919. Partea fata este usor coborata spre inainte, posibila acum datorita lipsei motorului. Forma lina a aripilor a fost inspirata de la modelul de curse Porsche 919 hibrid, castigator in cursa de la Le Mans Prototype(LMP).

Chiar daca pare rupta din viitor, totusi la origini vedem un Porsche 911

In partea fata remarcam fantele laterale de aer, situate sub far si care directioneaza aerul pe suprafata portierelor spre spate. Faruri cu tehnologia LED in patru puncte, blocuri optice in partea din spate atipice, ceva ce se aseamana cu o imensa arca.
Pana acum ceva timp, Porsche era recunoscuta pentru contructia de caroserii sport in doua usi. Se pare ca odata cu aparitia lui Panamera in 4 usi, conservatorismul care ii caracterizeaza pe germani a disparut. Mai mult de atat, designerii chiar si-au intrecut limitele si deschiderea portierelor spate se face catre inapoi.

Porsche Mission-e prima lor masina electrica

O premiera in acest domeniu este inexistenta stalpului central, astfel accesul in interior este extrem de facil. Materialele din care s-a confectionat caroseria este un amestec de aluminiu, otel si fibra de carbon.
Jantele au un design futurist, de dimensiuni mari 21 inch pe fata si respectiv 22 inch pe spate.
Interiorul are radacini clare si influente dupa modelul sport, care caracterizeaza brandul si anume: Porsche 911.
Acum comenzile le faceti cu ajutorul gesturilor sau al unui display imens cu touchscreen. Inclusiv scaunele foarte usoare, sunt confectionate la cel mai inalt nivel si cu cea mai inalta calitate a materialelor.

Porsche Mission-e interior

Performante de invidiat, autonomie 496 km si o putere de 593 CP

Porsche Mission-e are autonomie de 310 mile si o incarcare rapida in 15 minute a 80% din capacitatea acumulatorilor, datorita statiilor de incarcare rapida de peste 150kw. Un timp rezonabil zicem noi, tinand cont ca si acum o alimentare cu combustibil din timpul dinozaurilor dureaza cam 5 minute. Cand plecati la un drum mai lung, 15 minute este exact timpul de o pauza recomandabila in orice situatie.

Deja Volkswagen lucreaza pentru dezvoltarea statiilor de incarcare si colaboreaza cu firme chiar din afara grupului. Oliver Blum a asigurat ca in momentul lansarii modelului vor fi gata si statiile de incarcare. Inclusiv utilizatorii de Tesla vor putea sa isi incarce masinile de la statiile de incarcare Porsche dar binenteles cu ajutorul unor adaptoare.

Porsche Mission-e foloseste un sistem de propulsie care are 800 V si consta din doua motoare electrice, situate pe fiecare axa plus un pachet de baterii puternice. Puterea de 593CP se distribuie printr-un sistem allwheel-drive, la toate cele patru roti ale vehiculului. Performantele sunt de invidiat, acesta ajunge de la 0-100km/h in 3.5 sec. iar de la 0-200km/h in 9 secunde.
Ca si tehnologie noua, aparitia sistemului inductiv de incarcare fara fir dar puteti incarca conventional printr-un port aflat inapoia rotii fata.

Combustibilul dinozaurian va fi dat uitarii in scurt timp

Inca de la scandalul “dieselgate”, grupul VAG a promis lansarea unei serii de modele hibrid si electrice in viitorul apropiat. Acestia au confirmat ca limuzina Phaeton va fi cu siguranta electrica.
Aproape 700 milioane euro vor fi investiti in fabrica de la Stuttgart intr-o linie de asmablare si o vopsitorie. Fabrica de motoare existente se va extinde si astfel vor fi create 1400 locuri de munca. Alte 300 de milioane v-a costa compania pentru aparitia unor noi sectiuni.


sursa foto: autoevolution.com

COMMENTS

DISQUS: 0