Seat Leon Cupra o adevarata sportiva

Seat Leon Cupra o adevarata sportiva

Ford Fiesta ST 1.6 Ecoboost cu 182cp
Cele mai tari hatchback-uri 2015
Suzuki Swift Sport aspect exterior rafinat
Peugeot 208 GTi un hot hatchback
Mini Cooper S micul gigantic britanic cu spirit german

Leon Cupra, o adevarata sportiva cu doua variante de motorizare

Cei de la Seat, au venit cu un pachet standard pe Seat Leon Cupra. Pentru acesta va trebui sa platiti in plus, daca va doriti un Volkswagen Golf GTi dar nu aveti buget. Ambele sunt asemanatoare, fac parte din grupul Volkswagen, folosesc aceeasi platfoma MQB, motor turbocharged de 2 litri. Puterea se transmite la rotile din fata.
Curiozitatea consta in faptul ca Volkswagen, a dotat Golf GTI cu propulsoare mai putin puternice decat ce gasim pe Seat Leon Cupra.
In speta Golf GTI vine cu un propulsor de 217hp, respectiv 227hp. Seat Leon Cupra, se lauda cu o motorizare de 261hp si varianta cea mai puternica de 276hp. Cat se poate de curioasa decizia grupului Volkswagen, de a dota modelul Golf GTI cu o motorizare, cu mai mai putini caluti.
Seat Leon Cupra vine in varianta standard cu suspensie adaptiva pe trei nivele. Astfel veti putea chiar sa rulati la volanul acestei mici bestii foarte lejer, pe drumuri mai putin confortabile.

Seat Leon Cupra merge pe aceeasi structura a caroseriei MQB impreuna cu Audi A3,Skoda Octavia, Volkswagen Golf MK7

La exterior, se disting formele ascutite dandu-i un aspect de sportivitate si agresivitate chiar si in varianta standard. Marea schimbare apare la jantele din aliaj usor pe 19 inch, pentru Cupra 280 si 18 inch Cupra 265.
Franele sunt si ele pe calibrul motorului, pe langa faptul ca trebuie sa fie eficiente ele sunt si aratoase. Etrierii sunt vopsiti cu rosu aprins.
In partea din spate este dotata cu blocuri optice ce beneficiaza de tehnologia LED. Observam fante de aer discrete in partea inferioara, intre cele doua evacuari ale esapamentului de forma ovala.
Pe hayon in partea superioara, avem un spoiler care isi face treaba foarte bine si se incadreaza perfect in caroserie. Interiorul a fost de asemenea restilizat, cu scaune sport acoperite cu piele alcantara.
S-a facut update la sistemul de navigatie, pachetul lumini din interior beneficiaza de tehnologia LED si multe altele, care te fac sa te simti mai mult decat intr-o masina de familie.
Spatele chiar este placut dar trebuie, sa recunoastem ca numai un impatimit al modelului poate face diferenta intre un Cupra si un model inferior.

  • Seat Leon Cupra
    Seat Leon Cupra

Grupul Volkswagen a dotat Seat-ul Leon Cupra, cu un sanatos motor turbo pe benzina de 2.0 litri TSI, dezvolta in varianta de varf 276cp

Datorita sistemelor de asistare a stabilitatii, se comporta exemplar pe portiunile virajate, puterea transmitandu-se la roata care are cea mai mare aderenta. Puteti dezactiva sistemele de control si puteti explora toate limitele pe circuit.
Rotile pe 19 inch, iti dau senzatia ca nu vei pierde niciodata aderenta. Puteti opta si pentru o motorizare mai putin puternica de 261cp. Diferenta este mica dar o sa pierdeti sistemul de navigatie, jantele pe 19 inch si etrierii vopsiti in rosu, care vin standard pe acest model.

Seat Leon Cupra a stabilit un nou record pe circuitul de la Nurburgring 7 minute si 58 secunde

Recordul este detinut de Renault Megane RS Trophy. Acesta a zdrobit Audi R8, Aston Martin DBS, Porsche Cayman S sau Audi RS4, sportive care au coborat sub 8 secunde.
Caroseria o puteti comanda in varianta cu
-3 usi Cupra 265, mai scurta cu 58mm, decat cea cu 5 usi;
-5 usi Cupra 280, cu mai mult spatiu, inclusiv pentru pasagerii din spate plafonul fiind mai sus. Deci persoanele mai inalte au de castigat.

5.0
OVERALL SCORE
EXTERIOR
INTERIOR
MOTORIZARE
PRET
1 user vote x 5.0

COMMENTS

DISQUS: 0