Volkswagen Golf GTI mai mult evolutie decat revolutie

Volkswagen Golf GTI mai mult evolutie decat revolutie

Mini Cooper S micul gigantic britanic cu spirit german
Renault Megane RS 275 Trophy-R
Ford Fiesta ST 1.6 Ecoboost cu 182cp
Cele mai tari hatchback-uri 2015
Suzuki Swift Sport aspect exterior rafinat

Noul Volkswagen Golf GTI mai mult evolutie decat revolutie

Cu o caroserie sexi, cu siguranta va veti simti minunat la volanul acestui Volkswagen Golf GTI care a ajuns la a 7-ea generatie. Inca de cand a iesit pe poarta fabricii in 1976, primul GTI a fost un succes enorm. Pastreaza traditia in continuare aducand un plus de putere si sportivitate modelului de baza.
Cei din grupul Volkswagen se mandresc ca au pus sub capota un puternic motor pe benzina turbo de 2.0 litri, in varianta standard 162kW (220CP)/350Nm. O varianta mai puternica este cu un plus de 10 CP 169kW (230PS)/350Nm. Deci acelasi motor dar mai puternic, unde s-a facut un upgrade si care face 0–100km/h: 6.5sec.
Reprizele sunt demne de invidiat 80–120km/h:
-5.0s (4th);
-6.0s (5th)
-viteza maxima de 250 km/h.

Consumul este prezentat de producator de 6l/100km combinat, datorat cutiei de viteze manuala cu 6 trepte, care vine standard pe ambele variante

Puteti opta pentru o cutie automata DSG in 6 trepte, cu ambreiaj dublu dar cu un cost suplimentar pe factura.
Jantele din aliaj usor pe 17 inch cu anvelope 225/45/17 (225/40/18 optional). Etrierii sunt vopsiti in rosu, inscriptionati GTI.
Volkswagen Golf GTI a primit in partea fata o grila tip fagure neagra cu logo-ul GTI. Daca la predecesorul model aveam pe grila doua linii paralele, aici situatia se schimba si cei de la Volkswagen au ales o singura linie rosie, distinctiva ce traverseaza grila si se continua pe faruri.
Blocurile optice se bucura de tehnologia LED, care de data asta fata de predecesorul, sunt fumurii. Logo-ul GTI mai este prezent pe hayon si aripile laterale fata, asa ca sa nu uitati ca sunteti intr-un GTI.

  • Volkswagen Golf GTI

Sound-ul motorului este bine definit si de sistemul de evacuare al esapamentului

care se finalizeaza cu doua evacuari rotunde situate diametral opus una de cealalta.
La interior pozitia la volan este asigurata de scaune sport. Designul lor ne aduce aminte de primul Volkswagen Golf GTI si anume tapiteria tartan cu carouri. Plafonul este tapitat in negru si ne bucuram de lumini ambientale de culoare rosie. Ambele modele respecta norma de poluare euro 6, care a fost introdusa din 2014 si vin standard dotate cu sistemul STOP/START.

Pachetul cu performante ridicate nu ofera numai un motor mai puternic ci si directie progresiva

Un sistem care ii permite noului GTI sa fie mult mai usor manevrabil pe un drum de tara sau cand doriti sa o parcati. Practic, rotatiile volanului vor fi mai putine si astfel manevrabilitatea va creste.
Mai dispune de un sistem (Front axle differential lock) care mareste puterea la roata din exteriorul curbei. Astfel rularea pe un drum fara aderenta, devenind mult mai sigura ca inainte, prin distribuirea puterii pe roata cu cea mai aderenta.

5.0
OVERALL SCORE
EXTERIOR
INTERIOR
MOTORIZARE
PRET
1 user vote x 5.0

COMMENTS

DISQUS: 0